Juozapavičiaus g. 8, Vilnius

Grizzly.lt parduotuvė

Adresas: A. Juozapavičiaus g. 8 / 1, Vilnius LT-09311
Tel. nr.: +370 5 21 36 420
El. paštas: info@grizzly.lt

Darbo laikas:

I-V:  9 – 18 val.
VI:  12 – 14 val.
VII, poilsio ir švenčių dienomis: nedirbame.

Tomas Jasionis
Direktorius

+370 621 26667
info@grizzly.lt

Justas Apanavičius
Pardavimų vadovas

+370 609 66633
justasa@grizzly.lt

Justas Jauniškis
Pardavimų vadybininkas

+370 609 66622
justasj@grizzly.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

Kiek kainuoja pristatymas?
  1. Kaina 0 EUR, atsiimant Grizzly.lt parduotuvėje, A. Juozapavičiaus g. 8/1, Vilniuje LT-09311;
  2. Kaina 0 EUR, pristatant nurodytu adresu visoje Lietuvoje, išskyrus Neringos savivaldybę, jei užsakymo suma didesnė negu 30 EUR;
  3. Kaina 4 EUR, pristatant nurodytu adresu visoje Lietuvoje, išskyrus Neringos savivaldybę, jei užsakymo suma mažesnė arba lygi 30 EUR;
  4. Kaina 2 EUR, pristatant į Omniva paštomatą, jei prekė su pakuote yra iki 30 kg svorio ir neviršija 38 x 64 x 39 cm matmenų;
  5. Kaina 28 EUR, pristatant nurodytu adresu į Neringos savivaldybę.

Pristatymo terminas – 2 darbo dienos.

Kaip galiu sumokėti už prekes?

1. Grynais pinigais arba mokėjimo kortele, prekes atsiimant parduotuvėje arba pristačius kurjeriui;

2. Išankstiniu banko pavedimu. Prekė bus išsiųsta, gavus įmoką ar informavus Grizzly.lt darbuotoją apie atliktą mokėjimą. Rekvizitai pavedimui:

UAB “Mūsų prekyba”
Įmonės kodas: 301533698
A/s: LT977044060006283370

AB „SEB“ bankas

3. Paysera el. mokėjimo sistema.

Kiek trunka pristatymas?

Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per 2 darbo dienas, o atsiimti pačiam galima tą pačią darbo dieną, jei prekė yra pardavėjo sandėlyje. Šie terminai yra netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių ir pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą.

Ar saugu pirkti Grizzly.lt parduotuvėje?

Taip. UAB „Mūsų prekyba“ vykdo el.prekyba nuo 2008 m. Sistemoje įdiegtas SSL sertifikatas, kurio dėka siunčiami duomenys tarp el.parduotuvės lankytojo kompiuterio ir serverio yra užšifruojami ir perduodami HTTPS protokolu. Asmens duomenys naudojami tik užsakymo vykdymo tikslais ir nėra perduodami su tuo nesusijusiems asmenims.

Apmokant užsakymą elektroninės bankininkystės sistema, pirkėjas yra peradresuojamas ir mokėjimo duomenys yra įvedami banko puslapyje. Todėl šie duomenys www.grizzly.lt nepasiekia ir mes jų nežinome. Plačiau apie duomenų apsaugą.

Ar prekėms suteikiama garantija?

Grizzly gaminiams suteikiama 24 mėn. garantija fiziniams asmenims ir 12 mėn. garantija juridiniams asmenims. Grizzly.lt įsipareigoja priimti prietaisus, kuriems garantiniu laikotarpiu atsirado gedimai dėl gamybos arba medžiagų defektų. Prietaisai yra perduodami gamintojo atstovo Lietuvoje įgaliotam servisui, kuris atlieka remontą.

Kur kreiptis sugedus prietaisui?

Techninė pagalba telefonu: 8 609 66622, darbo laikas: I-V: 10.00 -17.00

Gedimo registravimas telefonu: 8 700 55595,  darbo laikas: I-V: 8.00 -17.00

Gedimo registravimas internetu

Kada taikoma ar netaikoma garantija?

Kokybės garantija galioja gedimams, atsiradusiems dėl gamybos arba medžiagų defektų.

Garantija netaikoma:

  • jei defektai atsirado pirkėjui transportuojant prietaisą;
  • netinkamai sumontuojant ir prijungiant prietaisą;
  • jei prietaisas ar jo dalys natūraliai susidėvi (antgaliai, peiliai, ašmenys, grandinės, pjovimo juosta, valo galva, šepečiai, filtrai, variklio šepetėliai ir panašios naudojimo metu besidėvinčios dalys);
  • jei prietaisas buvo ardomas pirkėjo ar ne Grizzly atstovo įgaliotose remonto dirbtuvėse;
  • jei prietaisas buvo neprižiūrimas ar prižiūrimas neatsižvelgiant į eksploatacijos instrukciją;
  • jei prietaisas yra skirtas buitiniam naudojimui, tačiau buvo naudojamas profesionaliai veiklai;
  • jei prietaiso konstrukcija ar techniniai parametrai buvo pakeisti;
  • gedimams atsiradusiems dėl perkrovų, naudojant įrankį ne pagal paskirtį ar nesilaikant įrankio eksploatacijos sąlygų (žr. vartotojo vadovą);
  • gedimams dėl mechaninių pažeidimų (lūžus laidui, sulaužius atskiras detales, mechaniškai pažeidus, užteršus šiukšlėmis, įrankiui nukritus);
  • gedimams dėl netinkamo pajungimo į elektros tinklą ar elektros tinklo sutrikimų, taip pat netinkamų akumuliatorių, ar kabelio ilgintuvų naudojimo;
  • gedimams dėl netinkamo ar nekokybiško kuro, tepalų, vandens naudojimo;
  • gedimams atsiradusiems dėl neteisingo laikymo, vagystės, stichinių nelaimių (gaisro, potvynio, temperatūros poveikio ir pan.);
  • gedimams atsiradusiems dėl įrankio perkaitinimo;
  • prietaiso eksploatacinėms medžiagoms (alyvoms, valams, peiliams, šampūnams, filtrams, siurblio maišams, oro filtrams, kuro filtrams ir  kitoms panašioms medžiagoms);
  • prietaiso techninei profilaktikai, kurią privalo atlikti pats prietaiso savininkas, pvz., alyvos keitimams, peilių ar grandinių, ašmenų galandinimas ar balansavimas, judančių dalių, reduktorių tepimas, karbiuratorių valymas, žvakės reguliavimas ar keitimas, filtrų keitimas ar plovimas, technikos valymas ir panašūs neišvardinti darbai, kurie aprašyti vartotojo instrukcijoje;
  • akumuliatorių talpai, bei akumuliatoriams, kurie buvo sugadinti dėl neteisingo naudojimo ar krovimo;
  • jei defektas atsirado dėl nuo gamintojo nepriklausančių priežasčių, pvz., maitinimo įtampos pokyčių, jos dažnio svyravimų, gamtos reiškinių, netinkamos kokybės vandens, ne tam skirtų valymo priemonių naudojimo;
  • jei pašalintas, neįskaitomas arba pakeistas prietaiso serijos numeris;
  • mechaniniams išoriniams pažeidimams, atsiradusiems naudojant prietaisą;
  • jei pasibaigęs garantinis laikotarpis.

Išsamiau apie Grizzly prietaisų garantines sąlygas.

Ar galiu grąžinti prekę?

Prekės grąžinamos pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus. Įsigijus netinkamos kokybės prekę, pirkėjas turi teisę grąžinti tokią prekę per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos. Praėjus 14 d. grąžinimas galimas tik su gedimą patvirtinančiu serviso aktu. Grąžinama netinkamos kokybės prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti nesugadinta pirkėjo, grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo įsigyta. Kartu su preke būtina pateikti užpildytą prekių grąžinimo aktą, pirkimo dokumentus ir garantinio serviso aktą, jei toks buvo išrašytas.

Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekės įsigijimo dienos, tik jei nebuvo naudotos. Tokiu atveju reikia kreiptis į Grizzly.lt ir pateikti laisvos formos prašymą, pirkimo dokumentus ir pilnos komplektacijos prekę originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje. Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, t.y., nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti elementai.

Atsiųskite žinutę